Jag har blivit tyst av mig, nervöst lagd

 Jag har blivit tyst, nervös av mig. Jag blir lätt trött i huvudet och trött över huvud taget. Kanske på grund av rösterna som jag fortfarande hör. När jag tänker så låter mina tankar i andra röster, både kvinnliga och manliga röster. Det är så himla konstigt och ingen har förklarat för mig varför det blev såhär. Kanhända är det ingen som riktigt vet. Jag tror att ljudcentrumet i min hjärna arbetar övertid eller något sådant. Det är jobbigt att bli såhär trött i huvudet och att vara såhär tyst av sig. Jag vet liksom inte vad jag ska säga. Jag har ju levt ensam och isolerad i ett års tid, då jag knappt pratade med någon alls. Jag orkade helt enkelt inte, jag var alldeles slut hela tiden. Nu är det lite bättre. Jag pratar med mina familjemedlemmar varje dag i alla fall, det uppskattar jag väldigt mycket. Imorgon ska jag ta litiumprover och på kvällen har Libra Balans en träff som jag tänkte gå på. Hoppas att allt är bra med er! 




Kommentarer