Charlotte Tilbury Pillow talk eyeshadow quad

Pillow talk är en redig klassiker från Charlotte Tilbury och förmodligen den paletten från Tilbury som jag har använt mest. Den består av fyra skuggor: prime (persikofärgat skimmer), enhance (rosa matt), smoke (brun matt) och pop (roseguld glitter). Jag tycker väldigt mycket om pillow talk, den ger en mjuk rosig look som passar perfekt till vardags och till fest. Min tanke har dock alltid varit att prime-nyansen borde vara lite ljusare för att passa in i palettens färgskala. Förutom den lilla kritiken så är det en jättefin liten quad och dessutom sentimental för mig då den var mitt första inköp från Charlotte Tilbury. Pillow talk finns att köpa på Charlotte Tilburys egen hemsida och på Cultbeauty.co.uk bland annat, där den kostar 46 pund. 



Kommentarer