Smink och skönhet

 

Alice i Underlandet-palett från Zeesea


Sakura pink och Ma copine från Paul & Joe


Den här handkrämen från Other Stories brukade vara en av mina favoriter. Härlig doft av kokos!


Alla hjärtans dag paletter från Natasha Denona, Mini Love och Mini Crush


Lip plumpers från Fenty Beauty 


Eden Juicy Apple a Kayali är en lite nyare favorit hos mig! 

Burberry London är en av mina favoritparfymer och har varit det i många års tid! 


Barry M That's Swell XXXL Lip plumper är en av mina favoriter när det gäller lip plumpers. Den känns ordentligt på läpparna och jag tycker att den ger en temporär effekt. 

Anastasia Beverly hills x Jackie Aina paletten är jättefin och färgglad! 


Hollywood flawless filter från Charlotte Tilbury ät en fantastisk multifunktionell produkt som jag brukar använda antingen som primer eller som highlighter!


Pillow talk paletten från Charlotte Tilbury är en klassiker! 

Detta är en bild från när jag hade inhandlat Glossierprodukter. Jag har dem inte kvar då jag har använt upp dem, men jag gillade dem! 

Nudes of New York från Maybelline 


Natasha Denona Love palette är en jättefin färgglad palett som jag använder alldeles för sällan!


Natasha Denona Mini gold palette


Viseart petit pro Soleil är fin och färgglad! 

Kosttillskott från Gallinée och Face vinegar. Jag gillar Gallinées kosttillskott och övriga produkter!



Kommentarer