fredag 3 maj 2024

My stupid ❤️ only beats for you

Nu är jag i Landskrona igen. Idag gick jag och mamma på Espresso house och så köpte vi med oss vattenmelon hem. Mumsigt! Just nu sitter jag på balkongen i solen och försöker få i mig lite d-vitamin. Jag har ju haft brist på det eftersom jag var inomhus så mycket förra året. Igår fick jag höjd dos Risperidon mot rösterna i mitt huvud så vi får hoppas att det hjälper. Jag vet inte vad jag ska ta mig till om rösterna inte lägger av snart. Jag vill att de bara ska vara puts väck för alltid.

Något roligt som hänt sedan sist är att jag har blivit medlem i ett politiskt parti. Jag vet inte hur pass aktiv jag kommer att vara men kanske gå på något möte i alla fall. Jag har även startat ett litet sparkonto där jag sparar ihop pengar för att ha råd att renovera lite därhemma. 

Hoppas att ni har det bra 💕


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar